NOWA KAMPANIA RAY-BAN PRZYGOTOWANA PRZEZ STEVENA KLEINA

Sklep:
Trendy Opticians
Tagi:

Kampania, składająca się z siedmiu niezwykłych zdjęć, jest protestem przeciwko zakorzenionym w społeczeństwie stereotypom, które nie pozwalają jednostce w pełni być sobą.

Steven Klein uchwycił na swych fotografiach momenty, w których główni bohaterowie rozprawiają się z przeszłością, aby w pełni uwolnić swoją osobowość, realizować swój potencjał i zmienić siebie na lepsze. Kampania może wydawać się zbyt bezpośrednia i bezczelna, ale wyróżnia ją autentyczność. Marka Ray-Ban obchodzi w tym roku swoje 80. urodziny i z tej okazji owa koncepcja autentyczności jest silniejsza, bardziej wyrazista i zaskakująca niż kiedykolwiek.

„Tematem kampanii jest różnorodność i indywidualizm” — wyjaśnia Klein. „Cała koncepcja oparta jest na kreowaniu rzeczywistości, w której ludzie mają możliwość przechodzenia z jednego świata do drugiego, nie patrząc wstecz. Jedną z najlepszych rzeczy w tej kampanii jest jej autentyczność. Ktokolwiek ubiera okulary Ray-Ban, wyraża jednocześnie swoją własną osobowość, nie udając kogoś, kim nie jest”.

Bohaterowie fotografii noszą zarówno kultowe modele, jak ponadczasowe Ray-Ban Aviator, zawsze modne Ray-Ban Clubmaster i odkryte na nowo Ray-Ban General oraz okulary wchodzące na rynek po raz pierwszy: Ray-Ban Blaze i Ray-Ban Dean.


Stylista Złotych Tarasów

Potrzebujesz odmiany, chcesz poprawić swój wizerunek lub wymienić garderobę na nową? Złote Tarasy zapraszają na bezpłatne konsultacje ze Stylistką.

Jak dojechać

Godziny otwarcia
Poniedziałek - sobota  9:00 - 22:00
Niedziela  9:00 - 21:00

Promocje

Codzienna dawka najnowszych promocji w Złotych Tarasach. Kliknij i przeglądaj. Oferty specjalne czekają na Ciebie.