Tło galerii

Kierownik Sklepu / Store Manager - Złote Tarasy

Kierownik Sklepu / Store Manager - Złote Tarasy
Zapraszamy do Kamalion na fascynującą podróż, gdzie styl spotyka się z technologią! 💼📱 #KamalionCareer
APLIKUJ TERAZ

Kierownik Sklepu / Store Manager - Złote Tarasy

La Casa de las Carcasas to marka, która odniosła światowy sukces, oferując wysokiej jakości akcesoria technologiczne, wyróżniające się unikalnym desingem.

Pod nowym szyldem Kamalion, marka ta wnosi do Polski swój niepowtarzalny świat mody i technologii. La Casa de las Carcasas, teraz znana jako Kamalion, jest symbolem elegancji, jakości i nowoczesności w dziedzinie akcesoriów do urządzeń elektronicznych. Ich produkty łączą w sobie funkcjonalność z estetyką, tworząc nie tylko praktyczne, ale także stylowe dodatki do smartfonów, tabletów i innych gadżetów.

Kamalion w Polsce kontynuuje tradycję marki, oferując klientom nie tylko produkty najwyższej jakości, ale także niezapomniane doświadczenia zakupowe. Zespół Kamalion jest oddany pasji do mody, dbałości o szczegóły i zadowoleniu klientów, co sprawia, że marka ta wyróżnia się na tle innych.

Nie przestajemy się rozwijać i dlatego aktualnie poszukujemy Kierownika Sklepu.

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę naszych klientów, udzielanie porad w doborze produktów oraz dbanie o wygląd i wystrój jednego z naszych sklepów w Centrum Handlowym Złote Tarasy w Warszawie!

Kierownik będzie również odpowiedzialny za skuteczne zarządzanie zespołem pracowników, wspieranie ich rozwoju zawodowego. Będzie pełnić rolę lidera, organizując efektywną pracę zespołu w celu zapewnienia doskonałej obsługi klienta. Ponadto, będzie monitorował wyniki sprzedaży, wdrażał strategie mające na celu zwiększenie efektywności zespołu oraz dbanie o pozytywny wizerunek sklepu.

Twój zakres obowiązków:

  • Zarządzanie sklepem zgodnie z procedurami i standardem firmy

  • Analiza i realizacja planów sprzedaży

  • Zarządzanie towarem w sklepie, dbanie o odpowiednią prezentację

  • Zarządzanie podległym zespołem, w tym rekrutacja, szkolenia, rozwój pracowników oraz koordynacja zadań i pracy

  • Promowanie kultury zorientowanej na klienta

  • Aktywna obsługa klienta

  • Współpraca z Centralą firmy oraz z Kierownikiem Regionalnym

Nasze wymagania:

  • Masz doświadczenie na stanowisku kierownika sklepu

  • Znasz techniki sprzedaży

  • Lubisz handel detaliczny i kontakt z klientem

  • Jesteś zaangażowany, samodzielny, kreatywny oraz elastyczny

  • Lubisz pracę w dynamicznym środowisku

  • Potrafisz zmotywować pracowników i jesteś wzorem do naśladowania dla Twojego zespołu

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie stałe + premie

  • Możliwość zaangażowania się od samego początku w tworzenie struktury odpowiedzialnej za sprzedaż w Polsce i tym samym aktywnego uczestniczenia w ekspansji naszej firmy

  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej strukturze, nowoczesne narzędzia i środowisko pracy

  • Ekscytujące środowisko pracy o zróżnicowanych obszarach działania

  • Otwartą komunikację opartą o dialog

  • Możliwości rozwoju w dynamicznie rosnącej organizacji

  • Wsparcie ze strony przyjaznego i pomocnego zespołu

  • Zniżki na firmowe produkty